vrijdag 11 april 2008

Hallooooo.

La Mode-rétro = de mode van toen

Waarom heb ik die naam gekozen? Omdat ik gek ben op vintage!
Vroeger kwam ik nooit bij rommelmarkten, of alleen om prullaria te kopen (iedereen heeft toch weleens zo'n kitscherig hondenbeeldje gekocht?) Samen met m'n oma op zoek naar dat ene vaasje of een geweldige pannenonderzetter en als we waren geslaagd een enorme sorbet eten waarbij ik moest gaan staan om erbij te kunnen. Dat waren nog eens tijden.. Maar op de basisschool was tweedehands 'vies' en 'lelijk' en wilde je alleen maar coole kleding die je vriendinnetjes ook hadden. Maar nu ik ouder en wijzer ben, weet ik: vintage is koel! <3 href="http://img291.imageshack.us/img291/2316/thumb5368fo9.jpg">

1 opmerking:

Annelien zei

Dit koele tasje heb ik ook ergens gezien!

volgens mij vandaag in walibi ofzo :P

xx