dinsdag 15 april 2008

Hey I put some new shoes on..

Yaaay, ik heb nieuwe schoenen!
Normaal gesproken loop ik úren met m'n moeder door de stad te slenteren, winkel in, winkel uit. "en dit dan? wat vind je hiervan?" vraagt m'n moeder bij elk paar schoenen.
"Ah nee.. dat zoek ik niet," zeg ik dan. Maar wat zoek ik wél? Dat is de vraag. Ik heb meestal een heel duidelijk beeld voor ogen en ik moet dan ook iets hebben wat er precies op lijkt. Maar deze keer had ik geen enkel idee.
Wat ik opzich wel graag wilde waren zwarte ballerina's en bruine sandaaltjes, maar je raad het al; die waren juist nergens te vinden. Of ze waren er juist in overvloed maar ze pasten niet, ook lekker..
Tot gisteren! We waren om 1 uur vrij, dus besloten M. en ik om naar Enschede te gaan. En daar, in de eerste schoenenwinkel was het raak! Lekker opvallende pumps <3
En aan het einde van onze shopsessie vond ik ook mijn wanted zwarte flatjes, hoera!




What do you think? =)

Liefs x

5 opmerkingen:

Cindy zei

Die pumps zijn geweldig!

Sabine zei

I <3 je flatjes!

Anoniem zei

je bent echt knap he ! <3 supermooi, alles! supersupersupersuper!

jij bijna hieeer! <3

xx Lieefss, Annemiek! <3

HeyBigTrender zei

the pumps are soooo unique. are they vintage?

Winnie zei

Die schoenen