dinsdag 22 april 2008

Rommeljas.


Ben eergister even naar een rommelmarkt geweest met m'n zusje en nichtje. En waar liep ik tegenaan? deze mooie jas! En raad eens, voor een echt rommel-prijsje; 10 euro!

Volgens de deskundige blik van m'n moeder is hij zelfgemaakt. ("kijk, de naden zijn kruislings gestikt") xD
En dat is alleen maar beter, want nu weet ik zeker dat ik een totaaal unieke jas heb. Het leukst vind ik dat hij bij de heupen iets wijder uitloopt, als een rokje =)

Ik ga zelf trouwens ook leren naaien! Ik heb al een patroon, en alles al overgetekend en uitgeknipt. Hopelijk gaat het een beetje lukken haha. Het lijkt me heel leuk om je eigen kleren te kunnen maken!
Trouwens, misschien ga ik verder in het Engels. Wordt wel iets moeilijker, maar ik denk dat het wel gaat :)

Liefs!

4 opmerkingen:

barbaraa zei

ik vind die jas zoo geweldig!
je vindt de leukste/unieke dingen op een rommelmarkt :).

liefs barbara.

runway today zei

Leuke jas!

Benedicte zei

Nice jacket

smurfkuh zei

leuk!!
vind jassen die onderuit lopen als een rokje zoiezo leuk ;D