vrijdag 18 april 2008

tasje (L)

Hee!



Yes, mijn tasje is binnen! And I totally love it <3> alles kan er in: mobieltje, sleutels, portemonnee, een labello, eventueel nog een spiegeltje..
yeah, hij is perfect.
Mijn vader zei: "wat moet je toch met al die tasjes? aan 1 heb je toch genoeg?" Hij snapt er dus duidelijk niets van.. =P

Ik heb zometeen B-examen piano, en ik heb er helemaal geen zin in.. help! Hopelijk slaag ik!

Er staat nu ook een bezoekersteller op m'n blog, leek me wel handig. Straks zit ik hier al die berichtjes te typen terwijl helemaal niemand het leest xD
Maar ik ga weer pianospelen, wish me luck voor straks!

Liefs x

5 opmerkingen:

Loïs zei

ik ben nog steeds jaloers op dat prachtding <3

Loes zei

Love het tasje :) .
Veel suc6 met je Piano-examen, al heb je het nu al lang gedaan lijkt me ;) .

Anja zei

Hi, thanks for the comment on my blog. I don't understand much of what you write, but I like the pictures :P And I understand you are doing an exam in piano playing and something about a statcounter for your visitor stats? Haha but maybe I'm completely wrong

Benedicte zei

Cute purse!

fashion-filled zei

Love het tasje....