maandag 18 mei 2009

Dancing in a long dress.



5 opmerkingen:

zoe. zei

i love those pictures, theyre so artistic and cute dress!

Sarah zei

Wauw, wat een prachtige foto's, vooral de eerste! Nu verheug ik me nog meer op die jurk.. Ik heb 'm ook besteld :D. (Hoe valt 'ie trouwens? Ik heb 34 genomen maar twijfelde tussen 34 en 36).

Sarah zei

Dankje voor je reactie! Ik denk namelijk dat ik ongeveer hetzelfde figuur heb als jij dus dan ga ik denk ik 36 bestellen. Heb alleen wel een A-cup, maar m'n rug is wat breder boven dus als 36 bij jou dan ietsje krap zit zit ie bij mij wrs. goed wel. Want dat bovengedeelte is zeker niet met rekbare stof aan de achterkant/elastisch? Of ik bestel ze allebei om te proberen welke beter zit ;).

Sophie zei

Aaaaah ik wilde die jurk ook kopen! Ik heb hem ook gepast, maar toen bedacht ik me dat ik hem dan alleen aankan als ik niet met de fiets wegga, dus alleen in het weekend en in de vakantie.
Maar hij zit nog steeds in mijn hoofd, misschien koop ik hem toch wel!

LANA zei

Die eerste foto is echt supermoooi! En leuke blog heb je.