woensdag 17 juni 2009

This is definitely my cup of tee

After all those hours of waiting, I present you:



tadaaahh.
I made the print with Photoshop, and used transfer paper to iron it on the shirt.
It's totally Maaike (I mean, her face is on it!), and she loved it :D I even made a label, with 'Glambition' on it (a name I've used on the internet for many years now)
And well, I love doing this. Making things with photoshop, and then turn it into fashion, it's so cool!
Now I was thinking, MAYBE, I could start a webshop with self-made tee's. Not the "Not everything is flat in Holland"-kinda t-shirts, but tee's like this one I made for Maaike. Haha it's only an idea, but it would be quite cool right? but I have no idea what you think about it, sooo:

Do you like the shirt above and would you buy something like that?
(ofcourse they will be with other designs, but you get the idea)

please comment!

21 opmerkingen:

Vi Nguyen zei

i would definitely buy a tshirt!

Barbara zei

wauw, ik vind 'm echt tof!
persoonlijk zou ik wel in zo'n shirt willen lopen :D

Vi Nguyen zei

by the way, it looks really really really cool!

Leanne zei

Ik vind hem echt superleuk!
Maar het lijkt me ook wel leuk om zelf te maken, dus ik weet niet of ik er een zou kopen. Misschien als blijkt dat ik er niks van bak... :P

Julie zei

Zoooo leuk <3.
Ik zou ook wel zo'n shirt willen maar die zou ik echt no way mogen kopen :(

Nikki - takingchances.web-log.nl zei

Echt supertof shirt!! En je bent er goed in, dus waarom zou je 't niet proberen?

Suzanne zei

super leuk en origineel! ik denk dat het best kan werken. ik zou gewoon kijken of het aanslaat en dan je eigen webshop proberen op te zetten. als je ver denkt, bereik je vaak iig de helft ;).
xx

noor zei

Ja, ik zou ze zeker kopen. Vooral op die goedkope th-shirts van hennes kun je leuke prints zetten. Ik wil die met het meisje met de zonnebrilletjes
de prijs moet wel beetje goed blijven

Nikki zei

Ik wil ook zo'n shirt!! :) Super gaaf Marjolein!

Sophie zei

Ohhh superleuk gemaakt :D

The Fashion Fetishist zei

Ik vind de print heel erg gaaf, maar het modelletje van het shirt niet zo. Daarom zou ik 'm toch niet kopen denk ik.

Mooie outfit hieronder :)

Luca zei

Wooh ik vind hem echt tof! En ja, ik zou wel zo'n shirt willen hebben (dus kopen) ^^
Haha het labeltje zag ik bijna meteen, geweldig :P

Fashionaddicted zei

Haha dat label het je echt goed gedaan! Vind de print niet zo leuk, maar het is wel een super goed idee hoor :)

Sarah zei

Echt supergaaf gedaan :o!

Raez zei

they look amazing!you did a good job, i bet she loved it:)

xx

Adri zei

the style of it is not really my cup of tea,but the idea (and pattern )itself is faboulous!:]

totally loved when you colored that design before.!

marieke zei

echt heel mooie tshirt!ik denk wal dat als de prijs goed meevalt ik er een zo kopen :)
alleen zou ik liever een ander model hebben, iets "wijder"
khoop dat je er iets mee doet :)

Nanette Drenthe zei

Zo gaaf!!!
De print is ook origineel gemaakt!
Heb je er nog meer gemaakt?

Mijn blog is www.nanette-drenthe.blogspot.com

Jose zei

Géwéldíg!!!
Moet je zeker doen, ik zou hem kopen;)
Als tip: hou de prijs een beetje laag. Ik zou sowieso niet over de 20,- gaan (zonder de verzendkosten).

Siku zei

heel leuk! echt origineel! ik zou 'm alleen niet kopen omdat ik de print een beetje klein vind, maar wel heel erg leuk!

Iris zei

Super leuk gedaan! Maar scheurt dat transfer papier niet snel? Liefs