maandag 17 augustus 2009

H&M party collection 2009

aaaah i want i want i want.

H&M is so amazing. My friends call me the H&M-addict. And yes, I have to admit that I am a H&M junk. I love everything about it; the clothes, the accessoires, the shops, the online shop.. even the music! I don't know what it is, but I never heard a song in a H&M shop that I didn't like. Sometimes I stay longer in a H&M because of a song =')

anyways, my favourites;










If you want to see more; http://www.nitrolicious.com/blog/2009/08/14/hm-womens-mens-party-2009-collection-preview/

5 opmerkingen:

Alexandra zei

Mm, the line looks faaabulous; I'm lovin' those shoes. ♥

Sarah zei

Geweldig he! Ik ben ook echt GEK op de H&M, bijna al mijn kleding komt er vandaan. In die winkel vind ik altijd superveel dingen, terwijl ik andere winkels vaak niks vind! Dat van de muziek vind ik heel grappig haha!

Mirthe zei

geweldig:|

Meloentje zei

Aaaah ik zie niks! :'(
Ze zijn verwijderd door de bron ofzo.
Liefs,

Meloentje zei

Aaah, nu zie ik ze weer. Dankjewel! :)
Ik word nu al spontaan verliefd op deze collectie, wat een leuke jurkjes zeg!

Wat leuk dat je je haar wat korter gaat doen.
Krijgen we een foto van het resultaat te zien? ;)
Liefs,