woensdag 23 september 2009

Alphabeat is BACK.



yaaay. I love Alphabeat and I'm already addicted to their new single.
And look at Stine (that's the girl). she looks amazing, as always. If you want to shine just like here, I suggest to go to asos.com. Look at these sparkling beauties!


Now all you have to do is cut you hair, put a fantastic hair'thing' in it, like these ones,


And learn to sing! You'll be just like her! :D
Or.. not.

And aahh I can not wait for my topshop order to arrive. I've been waiting for it for daaays now.

3 opmerkingen:

Pien zei

Dat blauwe jurkje is zo leuk!
Je blog is geweldig.

x

Charlotte zei

Wat een cute dresses! Leuke dingen van Dorothy Perkin, hé! Dat rokje is echt heel mooi.

Mirthe zei

Mmm, het Alphabeat nummer valt me een beetje tegen. Ik had hem nog niet eerder gehoord.
Eerst hadden ze helemaal hun eigen stijl, het was bijna een soort 'vintage' iets wat ze uitstraalden. Ik vind het nu veel commerciëler geworden, meer van hetzelfde. Niet dat ik het geen leuk liedje vind, maar ik vind het geen goede vooruitgang.
Haar jurkje is trouwens wel super vet en ik vind die leadsing jongen naast haar ook echt extreem vet. Hij doet me denken aan een Hairspray jongen. Die zouden er eigenlijk meer moeten zijn.