woensdag 21 oktober 2009

one hundred followers!


HOOORAY I reached the 100 followers! Don't you just love this camera cake? I want to bake one just like it. If I only could..
Thank you all so much for everything. You guys are great! If you weren't there, I wouldn't even do this, so.. yeah. Thank youuu.
I really want to give something away to my dear followers. With a challenge, or just a lotery or something. but I haven't decide WHAT I should give away xD You'll hear from me if I have chosen something haha.

video

I decided to do a quick video to show you my newest purchases.
For the english speaking followers; I'm sorry, but I'm just not THAT good in english to talk for 5 minutes straight, I think xD

The audio is not really good, so I hope you can understand everything.
Maybe I'll post photographs too, later.

just in case;
Jeans; Mango
drapery vest; H&M
v-neck tee; Zara
Military jacket; H&M
vintage blazer; a vintage store, forgot the name
woolen hat; H&M
glasses; H&M
vintage prom dress; Laura Dols


Once again; thanks!

21 opmerkingen:

lovert zei

haha heel grappig je filmpje maar leuke aankopen!:)
xx

FashionLikes zei

Grappig om je een keer 'te zien bewegen en praten' haha, als je begrijpt wat ik bedoel. Leuk! En gefeliciteerd met je 100 followers! Zover ben ik nog lang niet!

X
Fashionlikes

Anoniem zei

Hi!
Erg leuk eens een filmpje!
Mooie jurk zeg! staat je ook onwijs goed! Heb echt bewondering voor je styl! Gaaf!
En ben jaloers op je kleding rek!

en en en, gefeliciteerd met je 100 folowers!

Liefs!

Leanne zei

Wauw heel leuk! Die jurk is echt prachtig!

Suzanne zei

zo leuk die cake, haha! en gefeliciteerd hè ;)

Mirthe zei

Hihi, wat een leuk filmpje!
Je komt heel anders over dan ik me je had voorgesteld maar volgens mij ben jij wel een heel tof kind;)
Die broek staat je trouwens echt prachtig prachtig prachtig. Je jurkje is ook sehr pretty. Ik heb vrijdag een soort gala dus ik mag ook een mooi jurkje aan:)

Laura zei

Super leuk filmpje!

Brittany zei

Congrats! This blog is great!

Milou zei

wat een leuke kleren allemaal! vooral die vintage blazer en die galajurk

gefeliciteerd met je 100 followers! <3

xx milou

Vera zei

Gefeliciteerd met je honderd volgers! Echt super! En ook een leuk filmpje!

Femke zei

Heel erg leuk dat je een keer een filmpje gemaakt hebt! Ik vind dat je het erg spontaan en grappig 'doet'. Je aankopen vind ik ook erg leuk. Zelf zou ik het misschien niet zo snel kopen, maar wel echt "jou"!

Nerdic.. zei

Gefeliciteerd met je 100 volgers.
En leuke blazer (video).
X, fashion-nerdic

Anika zei

I wish I could write Dutch and not just speak it (badly).

That cake is awesome...but I'm a little sad that it's all cut up.

And congrats on 100 followers!

:D

Pien zei

Leuk om een keer je stem te horen enzo!
Leuke aankopen ! :)

Mayke zei

leuk filmpje!
&leuke dingetjes die je gekocht hebt.

Stéphanie zei

Wat leuk gedaan! Leuk om je te horen praten/zien bewegen. Kleding staat zo een stuk beter ;).

Femke zei

wat cooooool zo'n filmpje
echt heel leuk, moet je vaker doen
xxx

Fashion Pix zei

Je gala jurkje staat je echt prachtig, heel mooi!
En ook leuk gedaan met dat filmpje :)

Michelle zei

Wat een geweldig jurkje Marjolein!
En zo'n filmpje is zeker leuk!

Adri zei

I haven't heard anyone speaking dutch since I was an exchange student in Maastricht, so this made me real nostalgic!
next time, if you don't feel good enough to speak in English for like 5 minutes, maybe thinking of a topic would help making it!:)
btw, I love that little bun you made of your hair!

Tsca zei

Zalige cake :p
En leuk filmpje :)