dinsdag 3 november 2009

I present to you, Amy


I found out doing this is so much fun. I have a new hobby!
Her name is Amy and she's wearing Topshop clothes and painted shoes and necklace haha.
(btw, MS are my initials)

Like it? Should I make more?

edit: to clear things up: I did not inspire this on the girlscene-thing. Actually, I saw a drawing of Fifi Lapin - who is absolutely amazing btw - and tried to make a look-a-like outfit. Then I thought it would be cool to make a person in it, instead of a bunny and I changed the outfit a bit too.

23 opmerkingen:

noor zei

heel erg tof, maar op girlscene doet een meisje precies hetzelfde, dus niet erg orgineel.
ik wil het jurkje van die rok als in in londen ben

JadoreVogue ♥ zei

Heel leuk!

FESI zei

Leuk!

Chloe zei

Leuk gedaan!

saamielola zei

Ze ziet er leuk uit, je moet er nog meer maken!

jennifer Jacobs zei

Leuk, doet me denken aan dat meisje van Girlscene. Die rok en die top zijn cool!

mauranne zei

vindt je blog echt geweldig
xx
http://fromfashionsense.blogspot.com/

Frauke zei

Heel mooi! En wie is dat meisje op girlscene dan?

Liset zei

Heel leuk gedaan!

Anoniem zei

Leuk, dat heb ik idd ook op Girlscene gezien. Maar ik vind het nog steeds schattig. :)

Suzanne zei

zeker een talentje!

Chasing Cherries zei

Geweldig!! haha.. ga het zelf ook wel een xtje proberen!

Raez zei

its so cute! i love this, very nice, and i lvoe the outfit too:)

xx raez

Frauke zei

Haha ja Fifi lapin is ook zo awesome! Maar ik vind het heel knap hoe jij met Photoshop kan werken, je hebt talent :). XX

Fashion Victims zei

great!
I think you've got talent.
xxxxx
wwww.fashion---victims.blogspot.com

Posh zei

Erg leuk getekend zeg, knap!

Judith zei

ik vind je amy super!

Blauwe sokken zei

Leuk getekend!! Knap hoor, ik zou zoiets niet kunnen denk ik;)

Leuke blog heb je ook! Volg m al een tijdje :)

Mirthe zei

Ik vind het echt heel leuk:D Ga er maar mee door!

Jyun zei

I'm glad Amy looks more real than stick thin models and has a real waist and pair of legs :P

Adrienne zei

I like it! It's very cute. The mix of drawing and pictures makes it special. Make more!

Cindy zei

Super leuk gedaan! Haha :) Wow volgens mij zijn hier echt veel girlscener's (ik ook) maar wat dat meisje doet doen heel veel mensen ik heb het ook een tijdje gedaan..
Gewoon door gaan ik vind die van jou leuker!

Tsca zei

Die rok is supeeer !