dinsdag 22 december 2009

You're the only thing that's on my mind.



Today's outfit with my customized allstars. These allstars are really a DIY-project haha, a few months ago I dyed them pink, and now I decided to draw stars all over them. Yeah all over, so they're not finished yet. But maybe I'll keep them this way for a few weeks, I don't know yet.
The blazer is new, it's from a local store :)

Oh btw my 2009 goal is: get 150 followers before the end of the year. That means I need 15 more followers! If you like my blog, please follow :D
What is your 2009 goal? What do you want to reach before 31 december?

26 opmerkingen:

Fleur zei

Jouw schoenen zijn zooooo vet! =D. Je hoeft ze verder niet te customizen hoor, ze zijn hardstikke prima zo (a).

Mijn goal voor 2009 staat op m'n blog, haha! :p. (is dat geen wanhopig excuus om iemand richting mijn blog te trekken ='D, haha! :p)..

Ik vind je blog btw wel superleuk om te lezen enzo (a) =D

liefs.


ps, heb je Mraz live gezien afgelopen zomer in A'dam? (aa)

Dodo zei

De sterren aan 1 kant vind ik ook leuk :) Wel knap dat je t aandurft, mijn Allies zijn zo heilig dat ik zoiets echt niet zou durven :P

RetroCHAOTIC zei

thaaaanks<3
I (L) your shoes :3

Jade "Purple" Brown zei

cute outfit as always!

Danielle zei

Well you're one person closer to your goal now! I'm following!! Very cute blog.

http://antiquatedtreasues.blogspot.com

Victoire zei

love the outfit! especially the blazer and those shoes - so cute!

I'm hoping to find out who my real friends are. All the drama and stuff lately has gotten me really confused

sophia. zei

wat zie jij er altijd toch weer leuk uit. mooie kleuren combinatie!

Stéphanie zei

Leuk gedaan! Ik zou ze zo houden. Of nouja, gewoon 1 kant bij beide schoenen. En dan kun je later alsnog overal sterretjes tekenen natuurlijk.

Rachel zei

aaah, nee, je moet je allstars echt zo laten! echt een perfect zijn ze zo, ik was al verliefd toen ze roze waren, nu zijn we onafscheidelijk haha :D

Birgit zei

Moooie schoenen echt heel vet dat je ze zo helemaal zelf bewerkt hebt. Ik vind je broek trouwens ook echt heel mooi, alvast succes trouwens met het proberen te halen van je 2009goal. Ik zelf heb er neit eens een haha


xx Birgit

Suzanne zei

wat leuk! hmmm.. wel een goeie om over na te denken

swans horses and wolves zei

waar is je broek/legging van? hij is mooi

Pien zei

Ik dacht eerst dat het je rode waren! Dat je ze had gebleekt ofzo :P
Maar die sterretjes zijn gaaf, leuk gedaan!

Lilee zei

hehe your shoes are so cute! great jeans!

the dresscode zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
the dresscode zei

Leuke outfit, mooie blazer ook (;
Geweldig blog!

Francheska zei

Such a cute outfit! i love those converse!

x

michelle_ zei

i love your chuck taylors so much dear !
you have a very nice blog .
i'll def visit back !

am following you :D
hope you follow me back too

awesome post !
keep up the blogging work .

wish you a merry christmas in 2 days !
visit my blog + comment + follow !
GLISTERS AND BLISTERS. blogspot . com

chaoskontrolowany zei

Love the pants! So great <3

Cate zei

love your trousers and your jacket pretty fashionable xD

xoxoHOUA zei

Your shoes are adorable ! : )

Dylana zei

You are so chic! Love the jeans and your sneaks!

colormenana.blogspot.com

Amber zei

super jeans!!!!
en ook heel mooi die blazer erbij!
xoxo amber
ik volg je volg je mij ook!?
xoxo amber

ESMÉ zei

dat jasje is erg leuk!

Suzanne zei

Leuke outfit, en je blog is erg leuk!

Anne zei

Super, die allstars! :D Merry Christmas!