vrijdag 15 januari 2010

For sale!



This early morning I checked asos.com, and size 8 was available again! So I immediately ordered them, because I knew they would be sold out in the afternoon.
I also got a message from asos a few hours ago saying that they couldn't send me a new pair of shoes because they are sold out (muaha I knew it)

SO, if you're interested: it's a size 40 (UK 7), click here for the shoes at asos.com
They have costed me €49 (price + shipping costs), and if I would send them to you it's gonna be €6,75 more (in the Netherlands, outside the Netherlands it's gonna cost more, just let me know where you live and I'll check how much shipping would be)
Sooo for the dutchies it's gonna be €55,75

You can mail to lamoderetro@live.nl with subject 'asos shoes' if you're interested!
You can mail untill next friday (22 January), but be quick, the first person who sends a mail gets the shoes!

15 opmerkingen:

Amber zei

vet leuk jammer dat ze maat 40 zijn heb maat 38 dus kan ze niet overkopen!!
xoxo amber

Anoniem zei

Leuk maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd dat je er precies evenveel voor vraagt als op de site, dan kun je ze net zo goed daar bestellen. Dat is hooguit een paar euro verzendkosten meer.

Anoniem zei

sterker nog, ze zijn goedkoper als je ze daar bestelt.

Anoniem zei

Tussen haakjes, welk model zijn deze schoenen? Ik vind ze mooi, maar ik heb maat 36 :)

Pearl and Roses zei

hoe hoog zijn die?
ik wil ze zelf op de site bestellen er is er gelukkig nog 1 in 36 :)

Sarah zei

Jammer, ik heb maat 38, ze zijn namelijk echt heel mooi! Succes ermee, je raakt ze vast snel kwijt :).

Suzanne zei

vind ze wel mooi!

Marjolein zei

@ anoniem,
wel jammer dat ze op de site in bijna elke maat uitverkocht zijn ;)

sophia. zei

ze zijn echt prachtig! alleen te groot voor mij :(.
en overigens vind ik het vrij logisch dat je ze voor evenveel doorverkoopt, ik bedoel je hebt ze niet eens gedragen enzo. dus een beetje een stomme reactie hierboven..

swans horses and wolves zei

ik moet er nog even over nadeken. ik wil ze misschien voor gala. maar het is niet goedkoop dus ik hou je op de hoogte ik ga het er met papa en mama over hebben ;)

Charlotte zei

Oh, wat een beauties! Ze zijn mooi! Jammer dat ik er waarschijnlijk niet in pas..

My stylediary zei

Ik vind ze echt zo mooi, maar wel een beetje duur :(

Jony zei

Mooie schoenen zijn alleen niet mijn maat...Succes met de verkoop en een fijne zondag.

Zou je misschien op mij kunnen stemmen?? http://bit.ly/4wLwyk

xxx

My stylediary zei

Dank je,
Ja dan zijn ze wel goedkoop ;)
Ik vind je blog trouwens helemaal geweldig :P

( http://mystylediaryy.blogspot.com/ )

Ariela zei

Love your purple blazer !
xxx
http://splashitup.blogspot.com