zondag 31 januari 2010

one is good, two is better




I'm sorry for the crappy quality, my own computer isn't working so I had to use another computer without Photoshop.

I never buy the same item in different colors, but when I stumbled upon these trousers I really liked the blue ones AND the black ones. So I tried them on. And when I searched for the price-tag, I saw this: €2,95.
And I was like: err.. is this a joke? 3 euro's for trousers? THREE? wtf.
But yep, they really were €2,95, so I ran to the pay desk and bought them both :D

They're from Newyorker!

23 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie broek! Waar is hij van?

Miranda zei

Wow cheap! Hij staat je goed (:

Dodo zei

Das echt een koopje! Geluk dat ze er nog waren nu!

Suz zei

oh mijn god; mazzelaar!

Glamour Bbey. zei

Prachtige outfit! Vind het persoonlijk leuker met de heels!
Goed koopje seg!



* PLEASE CHECK MY BLOG *
http://glamour-bbey.blogspot.com/

Sarah zei

Wauw, echt mooi! Die outfit met die zwarte is leuk. En wat een koopjes :o.. Waar heb je ze gekocht?
De kleding die allemaal in je kledingrek hangt ziet er trouwens heel mooi uit, kan je niet een keer een aantal van je mooiste items uit je garderobe fotograferen :D?

Rikst.♥ zei

Súperleuk! En ook nog eens low-budget!=)

lovert zei

wow die zijn supermooi! en zo goedkoop:O jeetje. helaas zit hier geen new yorker in de buurt:(
lucky you:)
x

Marina Siero zei

very nice pictues!
i love that trousers.

xx

Minette zei

I LOVE, LOVE, LOVE YOUR TROUSERS!!! <3

Mirthe zei

Omg en ze zijn echt geweldig:| Ik kom echt nooooit bij de New Yorker maar ik ga nu toch eens kijken of ik ze tegenkom haha.

Analytic Approach to Style zei

3 euros, are you joking? wow!
the blue one is such a statement piece and the black one is a must-have. I love harem pants.

Amber zei

Leuke outfits!

Stéphanie zei

Dat is goedkoop! En ze zijn nog wel mooi ook ;).

Jantine zei

Wauw! Ze staan je leuk! :D

Judith zei

2,95?!?!?! Dat kan niet! Er moet iets mis zijn met de broeken. Ik bedoel maar, ik zou er zo €15 voor gegeven hebben:O!

Samantha zei

ohhhh, ik ben jaloers! wat zijn dat geweldige broeken! de newyorker zit hier vlakbij, maar ik heb pas volgende week de tijd op te gaan shoppen =(. dan zijn ze er denk ik niet meer.
check; www.styleforeverr.blogspot.com !
xx

Denise zei

Mooie broek zeg!

Daisy zei

wauuuw!
Té cooool! &cheaaaap. (:
Btw;; waar heb j dat witte t- shirt vandaan? Let me know!
xoxo

Call Us Mesdemoiselles zei

cutee love those trousers

Pien zei

Drie euro, dat is echt geweldig! Ze zijn echt heel mooi! Wow, snel even naar de New Yorker, kijken of ik ook zoiets tegenkom!
Met de hakken vind ik het mooiste. xxxx

Harmke zei

WAUW! leuke broeken. Ook dat shirt bij die zwarte broek is leuk!
xx'

Noortje zei

wooooow, dat is echt goedkoop! maar hij staat je goed.
x