zondag 14 februari 2010

Lately you feel like home



Wearing this cute new H&M dress.
This was a real music-weekend haha. Friday I went to a local pub to see Velvet Monk and the Canadian sing and songwriter Matthew de Zoete. Yesterday I went to Enschede to eat spareribs and see The Veils. They are really good live, it was beautiful.
I am also very busy with the Kunstbende (a yearly dutch contest with several categories, for example 'expo' and 'fashion') I'm in the fashion-competition with a friend. We designed 4 dresses and are now very busy sewing them. A lot of work!

12 opmerkingen:

Glamour Bbey. zei

Oh lief! Heb dat kleedje gisteren zien hangen! Echt leuk, staat je mooi!



Love, Cindy.
http://glamour-bbey.blogspot.com

Fashion-Vanity zei

Aaah staat je super leuk!

My stylediary zei

Super mooi jurkje ! Hoe duur was die?

Minette zei

AMAZING STYLE! lllllove your fabulous dress!

theminetteissue.blogspot.com

Mirthe zei

Ik wens je heeeel veel succes met de kunstbende! Leuk dat je naar The Veils bent geweest! Foto's?;)

Pien zei

Mooie kleurencombinaties!
Succes met de Kunstbende, krijgen we de eindresultaten nog te zien? (: X

Dodo zei

Dat je nog kan lachen met die kou zo! :O :P En ik ben ook benieuwd naar de resultaten!

Raez zei

you're so pretty! i love that dress on you, hope you have a happy vday!

xx raez

Amber zei

je ziet er heel leuk uit meid!

Stéphanie zei

Ik vind het echt zo'n lief jurkje! Zag het van de week hangen en heb het meteen gepast. Ik vond hem alleen echt veeel te kort. Hij kwam echt net over m'n kont heen, en dan voel ik me er echt niet prettig in. Hij staat jou wel mooi!

Iris. zei

Leuk jurkje
Staat je echt goed!

www.behind-that-door.blogspot.com

SophieSweetVintage zei

Erg mooi! Zeker met dat riempje :-)