dinsdag 18 mei 2010

Nice to meet you.



As you might know, I'm a big fan of meetings. It's so much fun to meet 'strangers', who suddenly become your friends :)
So I thought it would be really cool to organize a Blog Meeting! I have a lot of followers who never leave a message, but I also have great followers who I recognize by picture and name every time. And I would really like to meet you!

What you need to do
So, if you like this idea, please send me an e-mail (lamoderetro@live.nl) and tell me your name, something about yourself (in which city you live, your hobbies, age, etc.), on which day of the week you're available (I was thinking saturday or sunday to have this meeting), and how you found my blog :) I'll get back to you as soon as possible with a possible date and more information.
Hope you'll email me, I can't wait to meet you :D

11 opmerkingen:

Glamour Bbey. zei

Het mag toch gewoon in het Nederlands he meid :D? xx

Glamour Bbey. zei

De mail is gestuurt!

Ka chun zei

Mag ik mee? :D

Luca zei

Marrrr mag ik ook mailen? ;P

Anja zei

haha, i would really like to meet you, but i live in Poland , soo.. :D

Mirthe zei

Pinkpop?;)

celeste zei

Wat leuk! Ik ga vanmiddag denk ik wel een mailtje sturen..

Lien zei

JOAH! Pinkpop(:

Nina zei

Wat een leuk idee! Ik reageer niet zoveel op je blog, maar ik kijk wel elke dag voor je nieuwe updates. Het lijkt me leuk om te meeten, maar bedoel je met een groep bloggers of met een? En waar woon je in NL? :D wel handig om te weten, haha. Ga zo door met je blog, hij is echt heel leuk!

Marjolein zei

Ik zal hier maar even antwoorden, Nina.
Ik bedoel gewoon met een groepje bloggers/followers! Heb nu zo'n 5/6 reacties :)
En ik woon zelf in Twente, maar voor de meeting zat ik te denken aan Utrecht, omdat dat meer centraal ligt.
En dankje! Zou leuk zijn als je zou komen.

Mandy zei

Ik heb een tijd terug al een mail gestuurd, helaas niets terug ontvangen of iets..
Lijkt me wel echt supper!

LIEFS!
Mandy