zaterdag 22 mei 2010

Just admit it.


New in @ Topshop and I love it.
I. NEED. MORE. MONEY.

15 opmerkingen:

Glamour Bbey. zei

Ik vind de eerste twee items echt super! Ik ben vandaag nog spullen van FAA gaan kopen :D!

Denise zei

Superleuk!

sophia. zei

smeltt, zitten echt supermooie dingen bij. en ik ben het helemaal met je eens op geldgebied, haha.

Glamour Bbey. zei

Topshop is eigenlijk best duur! ik koop er nooit.

Fashionablegirl zei

Leuke spulletjes!
xoxo

Celeste zei

ahh hemelll, heel leuk. en het geldprobleem tsja volgens mij kun je nooit teveel geld hebben haha :') ik niet iniedergeval.

Zoe zei

that denimy lacy looking top is to DIE FOR!

Anja zei

those are great, love all but the most galaxy top , amazing!

Fashiable zei

Dat jurkje en die armbanden zijn liefde! Alleen jammer genoeg is Topshop erg aan de prijs.

Raez zei

ooooh! i'm really loving the first tee, too rad!

hope you haev a good weekend, mar!

xx raez

Sarah zei

Wauw, allemaal geweldige dingen! En ik ken het probleem.. I need more money too!

Sootjeelina zei

I love it too!

xoxo Sootjeelina <3

eva-christa zei

Love it and liberty look so pure
Good tastes
'ECH from pAris
La Bise
www.evachristahiag.blogspot.com

Bunny Ears zei

mooie dingen hoor!

Mumbles zei

I always find really nice things at topshop
those clothes are great
I need to go there soon

marley mumbles