maandag 27 september 2010

Earrings GIVEAWAY!



To celebrate the 500+ updates and to thank my lovely readers, I decided to do a little giveaway!

As you might know, I discovered I'm allergic to everything in my ears, except silver and gold. So I've never worn these lovely earrings I bought a while ago.
It seems stupid to just keep them, and so I decided to give them away to you!

All you need to do:
1. Follow me with google friend connect
2. Leave a comment with your emailadres or the URL of your site/blog (so I can get in touch with you in case you win)
3. Tell me: what do you think of my blog? (any suggestions or comments? Please tell me!)

The winner will be picked randomly with random.org.

Good luck :)

8 opmerkingen:

Mirthe zei

Ahhh super leuk dat je dit doet zeg! En gefeliciteerd met je 500+ posts! Dat is echt echt veel. En je blog wordt ook nog eens steeds leuker. Super.

daisychain zei

congrats on all these posts!

please may I enter? x

celine zei

wat lief dat je deze winactie houdt! ik doe graag mee;D
en ik vind je blog echt super zo!
niks mis mee;D
en ik volg je met GFC en bloglovin!
email; xsuperline@hotmail.com
GFC; xsuperline

xoxo celine

Ingrid zei

Leuke givaway!
Ik vind je blog echt heel leuk :)

ingrid-woudwijk@hotmail.com

Marloes. zei

Super leuke giveaway! Gefeliciteerd met je 500+ posts ;)
Je blog is super!

marloeskamer@live.nl
thestylesandwich.blogspot.com

Suz zei

ik volg al! en de oorbellen zijn leuk. je kunt me wel vinden via suz-xx.blogspot.com? en ik heb geloof ik niet zoveel suggesties! geloof altijd dat je zoveel mogelijk uit je krachten moet halen, en jij kan goed photoshoppen toch? dus misschien zou je daar eens wat meer mee moeten doen :)

Fashionably Cute zei

Gefeliciteerd. Ik doe zeker mee met je give away, vind de oorbellen echt super leuk.
Hier even mijn gegevens.

http://fashionably-cute.blogspot.com/
en email is tineke-1992
@live.nl.

Ik vind je blog altijd super leuk. Je weet dingen altijd zo leuk te combineren.

wietske_vb zei

Aah wat een super leuke oorbellen! Ik vind je stijl zoiezo erg leuk, dus absoluut niks mis met je blog. Af en toe vraag ik me wel af waar je iets vandaan hebt en dan staat het er niet bij, maar dat is eigenlijk het enige aan 'tip' dat ik kan bedenken. Vind ik trouwens ook niet heel erg storend ofzo, dusss keep it up! :)

wietske_vb@hotmail.com