zaterdag 18 september 2010

Running and running, going nowhere.



So lately I've been seeing one thing over and over again: galaxy items. First I saw it at Topshop, then I spotted it at Christopher Kane's resort 2011 collection and Zara, and now it's everywhere!

And I LOVE it. I'm pretty obsessed by the galaxy/universe. I think it's magical.

1. Kipling & Peter Pilotto bag
2. Zara galaxy tee
3. Topshop star ring
4. Christopher Kane's resort 2011
5. Monki galaxy tee (found here, thanks)
6. Topshop tee

6 opmerkingen:

Glamour Bbey. zei

Prachtige items! Ik wil alles :D

Sootjeelina zei

I love galaxy prints!

xoxo Sootjeelina <3

Fashiable zei

de top van de monki is zó mooi!! maar ik hoor wel van veel mensen dat de winkel erg tegenvalt, jammer.

Nina zei

die van de zara heb ik <3 die van monki zou ik ook nog wel willen!

Cate.B zei

yeah. i like!
erg mooi, ALLEMAAL!

Mirthe zei

Ik heb die van Monki :) Heel blij mee.