zondag 7 november 2010

The answers.



And here are the answers!

8 opmerkingen:

Mirthe zei

Nice! Ik heb ook getwijfeld over media en cultuur en drie mensen die ik nu ontmoet heb in Amsterdam doen het ook en het schijnt echt super leuk te zijn. Wel heel massaal enzo, er zijn per jaar echt 500 nieuwe studenten. Ik doe een soort Media en Cultuur maar dan met kunstgeschiedenis erbij maar ik denk dat ik beter media en cultuur had kunnen kiezen omdat ik eigenlijk alleen die vakken super leuk vind.
Maar leuke antwoorden! Misschien zie ik je volgend jaar dan wel een keertje rondlopen als je media en cultuur gaat doen ;)

Amber zei

super leuk meid!
je komt echt heel leuk en spontaan over!
x amber

DIY / The fashion building zei

Leuk filmpje! En waar heb je dat geweldige vest gekocht die je aan hebt?

Robert zei

Wat een schatje ben je! :)
Werd al duidelijk in alle posts, maar met dit filmpje helemaal!
Kom je toevallig uit het oosten van het land?

Marjolein zei

@ Robert,

Haha dankje ^^ En jaa, uit Twente. Kun je 't horen ja? :')

Robert zei

Alsje ;)!

Ooh leuk! Waar in twente precies? Ken best wat mensen uit twente nog.

Je kan het wel horen ja :p!

Marjolein zei

Haha de precieze plek zeg ik liever niet hier, ivm privacy.
En haha okee, naja als ik maar geen enorm twents accent heb is alles goed :')

Mandy zei

Hi Marjolein!
Wat een leuk filmpje again!
Wat een leuk vest en top heb je aan!
Heb je daar geen complete outfit foto van ?

Veel liefs,
Mandy