dinsdag 23 november 2010

The day has yet to come.






China Glaze Nova + GOSH Silver as base.


China Glaze medallion

Yesterday I received my Enchantra order. Yay!
China glaze Medallion, NYX discoball glitter, NYX purple glitter and China Glaze Nova. Quite a sparkly order isn't it? I love glitter!
The nailpolishes are gorgeous. SO shiny. In real life they're like.. 5 times shinier than on the pictures. But it's impossible to catch all the sparkles on camera. I can't stop staring at my nails haha. One downside on these lovely nailpolishes: removing them is A HELL.

7 opmerkingen:

Mirthe zei

Oke, ik ben officieel jaloers op jouw nagels.

Jill. zei

Oeeh ik ben fan!
Vooral de goude

Fashiable zei

hoe origineel!! echt super super!!

LOVETHEFABRIC zei

Wat een super leuke lakjes! Ik zelf heb ook 2 super coele lakjes van Chinaglaze die ook heel bijzonder zijn. Badnkt voor je coment btw! Ik ga je volgen als ik dat al niet deed;)

Nina zei

Hele mooie foto's
leuke nagelakjes!

bedankt voor je com!

xoxoNinaa
www.ninasengers.blogspot.com

Katie zei

Beautiful! I really love the medallion colour :)

Jan zei

Wow ziet er echt heel mooi uit!
&Bedankt voor je reactie,
haha ja nah zoiets heb ik dus ook XD Althans opzich wil ik er gewoon heel graag 1, maar ja ik ben een beetje een watje af en toe ^^'