zaterdag 20 november 2010

I'll be standing in line.



Ahh I'm so sorry for not updating the last couple of days. I'm really frustrated by the weather (cold. rain. cold. rain. AAH) so my outfits aren't that spectacular and it's dark really early so it's hard to let someone else take my pictures.

Thursday at work I found these make-up items in a bag, ready for the garbage can. I looked through it and found this Maybelline eyeshadow pallet and powder. They were a little bit broken, but still sealed and pretty good. So I asked my boss if it was okay if I took it, and he said yes.
Yay, free make-up!

4 opmerkingen:

Suz zei

nice, maar waar werk je dan? (A)

High On High Heels zei

Aah mooie kleurtjes, vooral de meest rechtse!

Nee ik ben er niet voor gevraagd, een tijdje geleden (2 weken geloof ik?) stond er een oproep in de grazia > http://media.onsugar.com/files/2010/10/43/5/825/8258680/a81b221878ce8fc8_GraziaInsiderOproep.preview.jpg Daarop had ik gereageerd en ik kreeg gister een mail dat ik een van de 23 ben!

LOVETHEFABRIC zei

Leuke blog heb je! Mooie foto's ook! We hebben dezelfde schoenen van Asos! De zwarte wedges;)

Freya zei

Like the new header!!
Had overlaatst nog bedacht dat je toe was aan een nieuwe ^^