maandag 8 november 2010

My whole world in your hands.


I'm always in dilemma's when it comes to shoes and clothes, and I really need your help with this one.

I have enough money to buy two pairs. I don't have enough money to buy three pairs (even if I had enough money, I wouldn't buy three pairs. I'm not some sort of shoe-addicted maniac you know :P)
So the options are: Buy 2 pairs, buy 1 pair or buy none of them and save the money for a gorgeous party dress. Or something else.

Pro's and cons
A: Comfy because they're wedges, nice autumn/winter shoes. But I'm afraid the leather is too shiny.
B: Gorgeous heels, obviously. I kinda fell in love with these ones. But they're really high (13 cm) and probably not that comfortable. And they're impossible to wear in dutch autumn/winter weather (freezing!)
C: Pretty, simpel wedges. I like the suede, but maybe they're a little bit too boring, since I already have 4 pairs of black suede shoes :')

Oh oh what to do?

8 opmerkingen:

Janine - La Vie zei

A, A, A!!
Defenitely A!!
They're so lovely!!
Where did you find them?
And when you wanna spend some more money, I'd also pick B.
But A is my favourite.

Kiss!

Sarah zei

Ik zou zeker voor de eerste gaan! Vind de 2e niet zo mooi, en die doe je ook minder vaak aan denk ik, en de 3e inderdaad ietsje te simpel, het zijn gewoon soort pumps met sleehak - daar hou ik niet zo van.

Dodo zei

De eerste gaan goed bij het weer, de meeste outfits en zijn mooi. De tweede gaan bij minder maar zijn wel weer iets opvallender dan de eerste (en genoeg panties aantrekken en dan kan het in de winter ook. En 13 cm zal vast incl het plateautje zijn.
Derde zou ik niet doen, te simpel en 40 pond is nogsteeds best veel.

Jantine zei

Numéro Uno.
Ik zou inderdaad zeggen dat de tweede (en derde) te koud zijn, en de tweede lijken me meer 'gelegenheidsschoenen'.
Maar als je er verliefd op bent wordt alles weer anders.... ;)
Succes ermee!

Moniek zei

Ik zou voor de eerste gaan!

Fashiable zei

Sowieso de eerste!!

Anja zei

the best are first, and i think that you will need them for autumn time the most :) i'd rather buy one pair and save some money !

Alexx zei

de eerste zijn echt super!
en de tweede zou ik er dan bijnemen, die zouden zooooo cute zijn onder een kleedje!
xoxo