maandag 7 februari 2011

Come to me, my love




Sometimes I just want to buy a pair of crazy shoes. An awesome colour or print would totally spice up my shoe collection (which contains black, black and.. black). I can imagine me walking down the street with those Kurt Geiger leopard heels or the Miu miu polkadot cuties.. Everyone would stare at my feet in total awe!
It's needless to say that they're quite expensive (exept for the Topshop ones) meh, too bad.

Kurt Geiger - Topshop - Miu miu - Miu miu

5 opmerkingen:

Fashiable zei

Ge-wel-dig! Bovenste zijn mijn favorieten!

Love Nanne
www.fashiablee.blogspot.com

JC zei

OMG die roze zijn zooo geweldig! En ik heb sinds kort luipaard wedges (maar 35 euro van marktplaats, haha!) en THE EFFECT IS AMAZING.

Dodo zei

Blokhakken en kleurtjes <3 Miu Miu weet ze wel te maken!!

Debbie zei

Jaaaa super! Dat was mijn gedachte ook, daarom heb ik dat ook gedaan :p
Mooi hoor :)

x

Nathalie zei

Ik wil die roze!! En die panterprint zijn ook super :)