maandag 18 april 2011

Give away!



GIVE AWAY


So this is the big surprise; a give-away!

The rules:
1. follow me with Google Friend Connect
2. Tell me your opinion about la mode-rétro. What do you like? What is amazing? What is boring? Tell me everything! If you have been a follower for a long time; tell me where you see improvement and what I can do better. The best feedback-comment wins the package :)

Don't forget to tell me your name and emailadress.
This give-away is open for all my readers, worldwide

This give away ends on 01-05-2011

GOOD LUCK!

15 opmerkingen:

Joyce zei

Gefeliciteerd met het 3-jarig bestaan van je site, en leuk dat je zo'n winactie organiseert voor je followers. (: Zo gaat het tenminste niet ongemerkt voorbij...

Ik volg al best wel lang je site, zo'n 2 jaar geloof ik, en ik vind dat er best wel wat veranderd is (op een positieve manier). Zo plaats je meer filmpjes, en heb je het ook vaak over make-up producten. En boven alles zijn je foto's van hele goede kwaliteit, wat altijd fijn is!

Het enige wat ik kan zeggen, is dat ik het fijn zou vinden als je meer outfits posts zou plaatsen, want dat is de reden dat ik je al zo lang volg, en ik denk misschien ook voor de anderen. Hoewel afwisseling (met make-up artikelen en dergelijke) onmisbaar is, want dat maakt deze site nog leuker. (: Maar ik denk dat je outfits je meest sterke kant is, en ik vind dat je die moet benadrukken.(:

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Justine zei

Eerst van al proficiat met het 3-jarige bestaan van je blog! En een hele leuke winactie. Ik volg je blog al redelijk lang, maar hij stond gewoon bij mijn favorieten, maar nu ik een Bloglovin account heb bekijk ik je artikels daar rechtstreeks. Lekker handig. Ik volg je nu ook via Google Friend Connect, mijn naam is Justine.

Ik vind de outfit-posts erg leuk, daar haal ik veel inspiratie uit. En je maakt echt heel mooie foto’s. De muziekposts vind ik minder leuk, maar dat is eigenlijk gewoon omdat ik niet dezelfde smaak heb. Ook de layout vind ik een beetje leeg, maar aan de andere kant toch mooi overzichtelijk. Dus een mengeling tussen die 2? Haha. Het engels stoort me niet echt, ook gewoon omdat er niet echt veel tekst bijstaat. Dat vind ik goed, de foto’s spreken voor zich, enkel bij bv. swatches (nagellak) zou ik het leuk vinden als er ook een review zou bijstaan. Nou, ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Nogmaals proficiat. :)

Diane zei

Hey wat leuk een win actie. Dit is de eerste keer dat je blog lees, maar vind het wel super leuk dat je er zo mee bezig bent, en hij bestaat niet voor niks 3 jaar. dat is commitment! ik ga niet meedoen met de prijsvraag, maar ik ga je wel volgend:)

Mayke zei

Hee! Leuke give-away, heb je zo zelf ook nog iets aan haha. Ik volg je met GFC, en m’n e-mail is: mayke_peeters@hotmail.com. Ik vind je blog in het algemeen helemaal super, maar zal eventjes van een paar dingetjes apart zeggen wat ik ervan vind.
Beauty vind ik allemaal goed! Soms mis ik wel ’n beetje een duidelijk beeld van hoe iets eruit ziet op je gezicht, dus je hebt wel mooie swatches, maar niet hoe het er uiteindelijk uitziet zeg maar :P Verder vind ik het allemaal overzichtelijk.

DIY heb je niet zo superveel, maar dat vind ik niet erg want ik hou er niet zo van. De meeste DIY’s kun je ook gewoon op internet vinden, al heb jij wel altijd heel leuke/originele!

Fashion is natuurlijk het grootste deel van je blog :) maar dat vind ik allemaal super! Je outfits zijn altijd ’n tikkeltje apart, en dat is echt helemaal jou! Maar het zijn meestal wel dingen die ik niet snel zou dragen (maar dat heeft niets met jou te maken haha). Je foto’s zijn ook altijd mooi en duidelijk. Ik zelf hou niet zo van echt die catwalk-inspiratie, maar dat heb jij eigenlijk nooit! Jou inspiratie is altijd heel persoonlijk. Leuk! Dus als het aan mij ligt allemaal zo houden.

Music ben ik ietsje minder positief over, omdat je echt een totaal andere smaak hebt dan ik! Dus muziekposts vind ik meestal niet zo interessant, en lees ik ook nooit eerlijk gezegd (sorry!).

Hmmm bij ‘other’ heb je zo van alles staan, vind ik altijd wel leuk zo’n random postje ertussendoor :) Ohja vind het trouwens superleuk! Toen je die 3 year anniversary ‘vierde’ zeg maar. Echt superleuk hoe je die oude outfits liet zien enzo. Vond persoonlijk die van 2009 erg leuk allemaal! Dus ben benieuwd naar die van 2010 (als je die nog gaat posten?).

Je fotografie vind ik heel mooi! Je hebt niet zo’n standaard foto’s als iedereen, maar gewoon je eigen dingetje doen! Helemaal leuk :)

Dus ga maar lekker zo door meid! Haha het is volgensmij best wel heeeeeeel erg lang geworden, maarja. XX

MEN. zei

Als aller eerst, Congrats met het 3 jarig bestaan van jou kindje 'La mode-retro'!!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik iedere dag op je blogg rond neus!
Ik heb er zelf enorm veel aan, als ik even niet weet wat ik aan zal doen spit ik je blog door, voor een feestje en ik weet het niet? Kijk ik altijd even en krijg ik weer ideeen.
Ik vind het super!

Ik vind je posts met filmpjes onwijs leuk! Ik denk ook al ken ik je niet persoonlijk jou karakter er erg goed uit komt. Je komt over als een vrolijk, positief, (goed)gek, lief en grappig persoon over. Ik vind dat je hele blog dit uitstraalt, hou dit echt vast!

Ik heb persoonlijk niks met je muziek posts. Ik vind het wel leuk maar zou het niet heel erg vinden als er geen muziek meer gepost zou worden.

Ook zou ik het leuk vinden als je webshop actief(er) zou worden, ik heb er een jaar geleden sandaaltjes gekocht en vind ze super! Ik vind jou styl super en je asscoires ook. HEt lijkt me leuk als er bijvoorbeel siraden of brillen zijn die jij niet gebruikt, niet meer wil op je webshop zou zetten of nagelak die uiteindelijk toch niet jou kleur blijkt te zijn zou verkopen.
Zo verdien jij iets en heb jij weer geld voor new fashionable stuf!

Ik vind dat je vooral dit moet blijven doen en nog meer filmpjes moet posten! i LIKE!
ook trouwens erg leuk je post over de afgelopen 3 jaar!

Keep up doing what u do!
x x x

Suz zei

ik volg!

ik heb bewust niet gelezen wat hierboven is gezegd, zodat ik mijn eigen ding ga doen (de rest is toeval):

- ik vind je foto's heel mooi, de kwaliteit in ieder geval. vind alleen wel dat je nog wat betere settings kunt zoeken dan gewoon een straat bijvoorbeeld. dit kan heel veel bijdragen aan een foto en je bent heel creatief dus je kunt vast wel iets vinden wat ook bijdraagt aan je outfit bijvoorbeeld
-vind het heel leuk dat je photoshop dingetjes deelt! ben hier zelf namelijk helemaal niet goed in, en heb altijd zoveel respect als anderen wel goed kunnen photoshoppen, dus vind dat ook leuk om te zien!
-kan duidelijk verbetering zien in je stijl, foto's maar ook hoe je je blog serieuzer en volwassener hebt gemaakt. van 'spiegelfoto's' naar een mooie, klassieke lay-out. niet met elkaar te vergelijken, maar zo zie ik het wel een beetje.
-vind het erg leuk dat je de laatste tijd ook vaak over nagellak blogt. ben hier zelf namelijk dol op en vind het heel leuk als fashion bloggers outfits met beauty combineren!
-denk dat je met dit beauty aspect nog wel meer zou kunnen doen: vind je kleding echt heel mooi, en je outfits goed doordacht, maar ik mis eerlijk gezegd soms wel haar of make-up dat het afmaakt. vind je juist een type om je op dat gebied ook uit te leven!
-snap dat je dit ook wilt delen, maar ik vind persoonlijk de 'persoonlijkere' posts wat minder interessant, van feestjes bijvoorbeeld.
-dit is een klassieker, maar je blog zou nóg leuker zijn als je dagelijks kon bloggen. denk dat jij dan een kwalitatief heel goed fashion-achtig dagboek neer kunt zetten!
-wat ik een grote plus vind is dat je heel puur overkomt. niets van wat je schrijft of hoe je poseert lijkt gemaakt, en dat maakt je gewoon geloofwaardiger en ook makkelijker toegankelijk en identificeerbaar.
-eerlijk is eerlijk: vind het ook jammer dat ik (tell me als ik het mis heb!) nog nooit een reactie van jou ben tegen gekomen op mijn blog. vind dit absoluut geen must, want ik volg je blog toch wel, maar het is leuk als je merkt dat dit ook gewaardeerd wordt (zeg niet dat dat niet zo is, maar hoop dat je mijn punt snapt...). al is het maar een 'dankjewel voor je reactie!' zeg maar :).
-hoop dat je nog meer met je goede kijk op kleuren gaat doen, maar volgens mij doe je dat ook al wel. ik ben zelf ook dol op het combineren van kleuren en herken dat bij jou, dus vandaar ook dat ik het zo leuk vind om je blog te volgen.

om te eindigen: ga zo door natuurlijk, heel veel succes en plezier!

Anja zei

I really like pitures you take outside, you have such a nice garden and neighborhood :) I like the colages you do and music, which is really good ! i think that mixing on a blog is a good think, cause outfits only may be boring, but i wish the videos you make very in english ! sometimes i watch them and i really like the quality and things you show there but i just can't understand anything.. and i;'m sure your english won't be that bad you writes good notes :)
so yea too sum up i really love your blog cause of the variety of things you put here :)

ciaaoo

Anja zei

aaa sorry my mail is : ania.cyk@hotmail.com and name Anja :)

Anoniem zei

Euhm ik wil niet meedoen met de prijsvraag, maar ik heb wel even de reacties hierboven gelezen en er zeggen een paar meisjes dat ze die muziekposts niet interessant vinden... Ik dus wel! :)
Ik heb dezelfde muzieksmaak als jou en door jou heb ik al heel wat nieuwe groepen leren kennen, dus ookal zeggen die meisjes dat die muziekposts niet hoeven, please, blijf muziekupdates doen want ik vind die super!

ok, dat wou ik even zeggen hihi ;)

Groetjes Laura

Fashionable and me♥ zei

Hi Marjolijn!

Natuurlijk gefeliciteerd met je 3-jarig bestaan! Dat is al een hele tijd! Ik ken je blog nog niet zo lang, maar toen ik je blog voor het eerst zag, vond ik 'm meteen leuk. (daarom sta je ook tussen mijn fav's) Op een of andere manier ben ik altijd benieuwd naar je nieuwe posts. Ik vind dat je altijd mooie foto's hebt. Lekker scherp en je staat er altijd leuk op. Wat ik ook erg leuk vind is de afwisseling op je blog. Je hebt de ene keer een outfit post, dan weer make-up dan wat 'wanted' kledingstukken en dan weer muziek. Dat maakt je blog niet saai. Ik vind je stijl erg leuk, omdat je stijl erg eigen is. Daarom zou ik het ook leuk vinden als je wat meer outfit posts zou plaatsen. Wat misschien ook leuk zou zijn, is als je de foto's op wat bijzondere plaatsen zou nemen. Denk hierbij aan een leuke straatje, het strand, het bos of een andere plaats in de natuur. Ik weet natuurlijk niet of dit ver weg is voor jou. Wat ook leuk is om te zien is dat je stijl best wel is veranderd in deze drie jaar. Dat zag ik bij de posts over alle outfits in een jaar.
De filmpjes vind ik ook erg leuk. Die maken je blog persoonlijker. Van mij zou je nog wel wat meer persoonlijkere posts mogen maken. Met fotografie of gewoon dingen die je bezig houden.

Kortom: Je hebt een hele leuke blog en voor mij ben je een bron van inspiratie. Op fotografische en mode gebied.

email: fashionableandme@gmail.com
Liefs,
Lisanne

MEN. zei

Oeps mijn email adres vergeten erbij te zetten!
Hier alsnog :
mandyyyy@live.nl

Liefss!

Natje_9999 zei

Gefeliciteerd meid! :)
Wat een leuke actie! Ik doe graag mee! :)
Ik ben een nieuwe follower en kende je blogje dus niet (heb je blogje juist gevonden via Bloglovin) heb ik toch net even rondgekeken en ik ben aangenaam verrast!
Wat ik leuk vind is je verscheidenheid in thema's! Beauty, fashion, diy's, voor ieder wat wils! Dat is volgens mij heel belangrijk! Echt een groot pluspunt en een must voor ieder beauty en fashionblog!
Doe zo voort! :)

Mijn e-mail is barbiepoppeke9999@hotmail.com

Ik duim alvast! :)

Liefs,
Nathalie

Sharon zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
demi knight zei

leeeuk! ik doe niet mee want ik werk ook bij de etos en het meeste heb ik al ;)
xxdemi

oooh en suupergefeliciteer joh!
www.demiknightslife.blogspot.com

Lisette zei

Gefeliciteerd! Ik weet niet precies hoe lang ik je al volg, ik geloof een jaar ofzo. Ik kijk eigenlijk niet zo vaak op je blog, af en toe lees ik alles terug wat je hebt gepost (en ik nog niet gelezen heb). Ik vind je blog heel leuk maar ik zou graag meer (outfit) posts willen zien. Ik ben zelf niet zo weg van beauty posts maar de verlanglijstjes vind ik wel leuk! Verder ben ik het wel zo'n beetje eens met de meeste mensen hierboven.
x Lisette
bylizz@hotmail.com