vrijdag 15 juli 2011

Somewhere only we know.



OK, you probably don't remember me.
Hi, I'm the owner of this blog, which I have terribly abandoned for the last 10 days. I don't know what's wrong, but I just didn't feel like blogging at all. I didn't know what to post.. my outfits were boring and I barely took any pictures. And that's quite exceptional for me, as I ALWAYS take pictures. I think it has something do to with the weather and all the things going on in my life right now. It's summer and it feels like autumn and that sucks. It just makes me.. depressed. One month ago I was busy partying and having fun in sunny Turkey, and here I am: laying in bed in the rainy Netherlands. I just wanna have a fun summer, not this raincrap all the time.
I'm also looking for a room in Utrecht and that doesn't make things much easier. Walking alone in a strange city is definitely something new for me. And I'm not sure I like it that much. On the other hand though, I think a new beginning is good for me. Moving out my parents house might be an awesome adventure. I really want this new 'being a student'-life, but I'm so scared to leave my current life behind at the same time. Ah well, I guess it's all part of growing up.

So yeah, I guess I just wanted to tell you what's been on my mind the past couple of weeks. Don't worry, I'm a happy, carefree person most of the time, but sometimes I just can't stop worrying and I need to write it down somewhere. In this case, my blog.
I will really try to enjoy blogging again and I hope you'll keep visiting :)

One last question for the dutchies:
Ik ben dringend op zoek naar een kamer in Utrecht! Weet jij iets of ken je iemand die nog een huurder zoekt? Mail me op lamoderetro@live.nl of laat hier even een comment achter! Thanks :)

5 opmerkingen:

Sara zei

Succes met het zoeken naar een kamer! Ik snap wat je bedoelt met het achterlaten van je leventje, ik zat vorig jaar in precies dezelfde situatie. Maar na een maandje ben je wel weer helemaal in het school/studenten ritme gerold en gaat alles vanzelf.;D

Mayke zei

hey! ik snap je helemaal hoor. ik ben nu al zenuwachtig voor het studentenleven, en ik moet nog 'n heel jaar middelbare school! maar meid, alles komt goed :) je moet maar denken, iedereen kan het, dus jij ook! geniet nog van je vakantie. X

Jantine zei

Ik heb er al eentje, zo nice! Ben je al lang op zoek? Wat ga je studeren, hku? :)

Fashiable zei

Succes met een kamer vinden in Utrecht, zal denk ik wel moeilijk worden! Ik heb nog een jaartje om te zoeken, maar ik weet wel dat ik op tijd ga beginnen haha. Mooie foto overigens! Vooral de kleuren!

http://fashiablee.blogspot.com

TheTeaHouse zei

He! Mijn zus studeert in utrecht en woont momenteel op de IBB (ina boudier-bakkerlaan), een straat vol met flats voor studenten. Ik zou aan haar kunnen vragen of ze bij haar nog ene kamer vij hebben of dat ze mensen kent die nog een nieuwe huisgenoot zoeken?

Groetjes,
Willemijn