maandag 22 augustus 2011

When it's all over



BAM! A picture of a big ass smile :D I'm back from my introductionweek in Utrecht and Lowlands and it was freakin' awesome. I've met a lot of cool people and I had tons of fun. Guess I have never met more people in one week than I did last week.. I even met one of my readers! I've been recognized two times in my life and it's such a weird but great experience. I love it. So a shout out to Robert (yes that's correct, a male (!) reader recognized me. During a skrillex show. With thousands of people. Such a coincidence!) I hope I didn't disappoint in real life :')

Now I'm going to get some sleep, hope you had a wonderful week too!

7 opmerkingen:

Imke zei

That sounds wicked awesome! :D I wish people recognized me too ;)

I love your smile, just like Julia Roberts' ;D

XO, Imke

Yvet zei

klinkt super, ik wil graaaag een keer naar lowland :)
wat leuk dat je herkent bent! x

Robert zei

Geen zorgen, je had in het echt net zo'n leuke uitstraling als op je foto's ;)!
Voor jou moet het raarder geweest zijn, jij had geen idee hoe ik eruit zag!
Wat waren jouw hoogtepunten van lowlands :)?

Marjolein zei

Haha ja wel raar, maar ik vond het wel superleuk dat je naar me toe kwam! :) Ik dacht echt van: huh HOE kent hij mijn naam?? haha.
Maar ja ik heb eigenlijk maar 2 acts gezien, arctic monkeys en skrillex. Maar daarnaast vond ik zero's heroes ook supervet, allemaal hits van de jaren 0 tot de jaren 10 (mijn jeugd!). Wat waren de jouwe?

Anoniem zei

Ik zag je ook lopen in Utrecht tijdens de UIT :) Ik was alleen een spel aan het doen met mijn groepje dus had geen tijd om je gedag te zeggen:P

Robert zei

Hoe vond je Skrillex? Was wel een van de gaafste acts vond ik! En verder heb ik ook niet heel veel meegekregen, na Skrillex bleef ik wel in de Bravo, jij?
Wie weet kom ik je nu nog wel eens tegen als je in Utrecht gaat studeren!

Marjolein zei

@anoniem, haha leuk!

@Robert, Skrillex was echt supervet! Hoe iedereen heeelemaal los ging, echt nice. Na skrillex zijn wij een beetje rondgelopen, hebben we nog wat gegeten met onze dinerbonnetjes van la place en zijn we toen naar de camping gegaan (helemaal dood) haha. En ah oke ja zou tof zijn!